Scroll To Top
Son Yazılar
Blogger tarafından desteklenmektedir.

ÜÇÜ BİR ARADA KEDİ DİLİ PASTA TARİFİ


Kolları sıva anda mutfağa geldi mutfağa doğru yüksek bir sesle çocuklar ev halkı anne pasta yap.
Her kafadan bir ses çıkıyor biri diyor çikolatalı diğeri diyor Çilekli öbürü diyor muzlu ben de şaşırmış durumdaydım.
Pratik ,çabuk ,lezzetli bir pasta yapmak istiyorsanız işte  bu diyebilirim..
Madem ev halkı çikolata soslu,muzlu,çilekli istiyorlar eeee
Yani aca böyle bir pasta ortaya çıkardı :)))
Hele de pratik ve Şipşak olacaksa tam benlik iştir yani hayal gücüm kullandım sitenin birinde buna benzer bir pastayı muhallebili görmüştüm ama damak tadımız da uyumadığı için severek kullandığım bir krema vardır oda Türkiye de krem ole almanyada da Paradies Creme Doktor Oetkerin..
İster vanilyalısı, ister Çikolatalı ya da muzlusu ama ben muz kullandığım için vanilyalı krema tercih ettim..
Biz aylece beğendik umarım siz değerli takipçilerimde memnun kalırsınız ..
Ev halkı Çikolata ,muz ve çilek dediği için pastanın adını üçü bir arada kedi dili pastası koydum...





Üçü bir arada kedi dili pasta'nın 


Gerekli malzemeler

 🌺 20 adet kedi dili bisküvi

🌺 3 paket Paradies Creme ( óle dr Oetkerin)

 🌺 4 kutu Schlagsahne ( sıvı krema  )

🌺 2 adet muz 

🌺 dekoru için çikek tabii ki tercih meslesi siz eliniz de olan mevelerle de yapabilirsiniz 

🌺 bisküvileri kısıtlamak için bir su bardağı süt soğuk  olacak


Streç folyo 

🌺 Çikolata sos için

Uygun bir tencereye 100 gr çikolata 60 ml süt karıtırarak kısık ateşte çırpılır ve soğuduktan sonra pastanın üzerine gezdirilir

Pastanın yapılışı
👇👇👇👇👇👇


Bir tahtanın üzerine streç folyo sevilir ve kedidili bisküvileri soğuk suya kandırılır Esra'yla üzerine dizilir karşılıklı dizdiğiniz
Bisküviler resimde gördüğünüz şekilde uygulanır ...İşlem bittince yumşaması için 15 dakika beklenir ve krema hazırlanır bu süre için de ..Toz kremalar derin bir kabın içine alınır sıvı kremalar dökülür ve son hız mikserle çırpılır.Bisküvilerin üzerine bir spatula yardımıyla yavaşça sürülür her bir yanına..İki adet muz yanyana kenarından sağ tarafından dizilir ve resimde gördüğünüz gibi Foliyodan  iki taraflı tutulur ve bisküviler ikiye katlanır karşılıklı..
Kalan kremayı ğzerine sürerek çikeklerle süslemesi kalıyor oda tamamen sizin zevinize kalmış..
Kenarlarına muz üzerine çilek varsa birazda çikolata yaprakları 
Serpin derim 😂 inanın çok yakışır 
Afiyet olsun 
Ben işlem bittiken sonra soğuk dolapta 1 saat dinlendirdim













PAYLAŞ:

No Comment to " ÜÇÜ BİR ARADA KEDİ DİLİ PASTA TARİFİ "